Τα παιδιά βλέπουν, τα παιδιά αντιγράφουν

4:04 μ.μ.

Μου έρχονται συχνά μηνύματα από γονείς οι οποίοι ανησυχούν για τη συμπεριφορά των παιδιών τους. «Το παιδί μου βρίζει», «το παιδί μου τσακώνεται συνέχεια με τα άλλα παιδιά στο σχολείο» και άλλα μηνύματα παρόμοιου περιεχομένου.
Μη ξεχνάμε ότι τα παιδιά μιμούνται τη συμπεριφορά που βλέπουν γύρω τους. Μιλάνε στο τηλέφωνο με το τρόπο που μιλάμε εμείς, φέρονται στους φίλους τους με τον ίδιο τρόπο που φερόμαστε εμείς μέσα στην οικογένεια, βιαιοπραγούν εφόσον έχουν δει βίαιη συμπεριφορά στο σπίτι τους. Οφείλουμε λοιπόν να βελτιώσουμε πρώτα από όλα τη δική μας συμπεριφορά πριν απαιτήσουμε από το παιδί μας να το κάνει. Πρόσφατα ένας πολύ καλός μου φίλος, σε μία συζήτηση που είχαμε, μου θύμησε το βίντεο του Διεθνή Οργανισμού για την Πρόληψη της Κακοποίησης και Παραμέλησης των Παιδιών  (NAPCAN) με τίτλο “children see, children do”, «τα παιδιά βλέπουν, τα παιδιά κάνουν». Κι επειδή η εικόνα πολλές φορές εκφράζει με μεγαλύτερη ευκολία αυτό που δεκάδες λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν, σας παραθέτω το βιντεο... ευχαριστώ Ηλία!
 
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΑΣ ΘΕΤΙΚΗ!!!!!!!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

0 σχόλια

Αναγνώστες

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *